FAQ - aneb Na co se nás často ptáte...

  1. K čemu je elektronické přihlašování?
  2. Jak to elektronické přihlašování vlastně funguje?
  3. Proč se mám registrovat na Vašich stránkách?
  4. Chci přihlásit dceru do kroužku, mám se registrovat já, nebo moje dcera?
  5. Můj syn měl již před dvěma měsíci 18 let, musím jej stále zapisovat do kroužku já, nebo se může zapsat i sám?
  6. Když jsem se u Vás registroval, mohu se i já přihlásit na nějakou akci?
  7. Jak se přihlásím na vybranou akci? Nebo svoje dítě na kroužek?
  8. Když jsem sám registrovaný a ještě mám k sobě přiřazeny svoje děti, jak tedy vlastně určím, koho chci na kroužek nebo akci přihlásit?
  9. U vybraného kroužku chybí odkaz na přihlášení, místo něj je ve sloupci jen pomlčka. Co to znamená?
  10. Proč nemůžu přihlásit své dítě do kroužku, když jeho věk je mimo věkovou hranici kroužku?
  11. Elektronické přihlášení, papírová přihláška... Jde mi z toho hlava kolem!
  12. Zapomněl jsem své heslo, můžete mi ho poslat na e-mail?
  13. Proč Lužánky potřebují tolik osobních údajů o mě a mých dětech? Jak vím, že nedojde ke zneužití?
  14. Stále něčemu nerozumím, potřebuji se na něco zeptat, kam se mám obrátit?
 
   
  1. K čemu je elektronické přihlašování?
    • Elektronickým přihlašováním Vám chceme umožnit rezervaci místa pro Vás nebo Vaše dítě v našem kroužku nebo akci bez toho, že byste musel/a chodit z pohodlí svého domova. Přihlášení je možné provést odkudkoliv z internetu, avšak z povahy přenášených informací nedoporučujeme využívat veřejná místa, jako např. internetové kavárny atd.
  2. Jak to elektronické přihlašování vlastně funguje?
    • Velmi dobrý dotaz, ale o tom už píšeme jinde - Jak funguje elektronické přihlašování?
  3. Proč se mám registrovat na Vašich stránkách?
    • Protože Vám ulehčíme přihlašování na akce nebo kroužky. Díky registraci budete mít o všech přihlášených akcích a kroužcích přehled. Můžete také jednoduše přihlásit na kroužek svoji dceru nebo syna bez dlouhého čekání ve frontách.
  4. Chci přihlásit dceru do kroužku, mám se registrovat já, nebo moje dcera?
    • Registrujete se vždy Vy, jako zákonný zástupce. Ke svému profilu si po registraci přidáte svou dceru a přihlásíte ji na vybraný kroužek. Z legislativních důvodů se nemůže na kroužek nebo akci přihlásit osoba mladší 18-ti let sama bez vědomí zákonného zástupce.
  5. Můj syn měl již před dvěma měsíci 18 let, musím jej stále zapisovat do kroužku já, nebo se může zapsat i sám?
    • Osoba starší 18-ti let si musí vytvořit svoji registraci a přihlašovat se tedy musí sama. Váš syn se tedy může přihlásit na kroužek sám pod svým novým účtem.
  6. Když jsem se u Vás registroval, mohu se i já přihlásit na nějakou akci?
    • Ano, pokud budete splňovat věkové rozmezí pro přihlášení na danou akci.
  7. Jak se přihlásím na vybranou akci? Nebo svoje dítě na kroužek?
    • V menu AKCE → Kalendář akcí nebo Prázdniny si vyhledejte akci a klikněte na odkaz přihlásit v jejím popisu. Pokud tento odkaz u popisu akce nenaleznete, nelze se na tuto akci elektronicky přihlásit a musíte kontaktovat osobu uvedenou jako administrativní kontakt nebo vedoucího kroužku případně osobně navštívit konkrétní lužánecké pracoviště.
    • Obdobně to funguje i u kroužků, jen cesta k přehledu vede v menu přes položku Kroužky
  8. Když jsem sám registrovaný a ještě mám k sobě přiřazeny svoje děti, jak tedy vlastně určím, koho chci na kroužek nebo akci přihlásit?
    • Jednoduše - postupujte intuitivně a u dané akce nebo kroužku klikněte na odkaz přihlásit a aplikace se Vás ve vhodném čase zeptá, koho vlastně chcete přihlásit.
  9. U vybraného kroužku chybí odkaz na přihlášení, místo něj je ve sloupci jen pomlčka. Co to znamená?
    • Znamená to, že vedoucí kroužku nepovolil elektronické přihlašování a na kroužek se tedy můžete přihlásit jen prezenčně. Případné dotazy nebo rezervaci místa můžete vyřídit s administrativním kontaktem nebo vedoucím kroužku.
  10. Proč nemůžu přihlásit své dítě do kroužku, když jeho věk je mimo věkovou hranici kroužku?
    • Každý kroužek má určitou věkovou hranici (minimální i maximální) pro své účastníky. Je to proto, aby se Vaše dítě v kroužku nenudilo a aby rozumělo tématu. Také aby mělo v kroužku kamarády podobné věkové kategorie. Pokud si přesto myslíte, že Vaše dítě by do kroužku mělo chodit, proberte to s vedoucím kroužku. Budete se pak ale muset přihlásit papírovou přihláškou, případně se domluvte na postupu s vedoucím kroužku. Elektronické přihlašování totiž Vaše děti nezná a neumí posoudit vhodnost zařazení do určitého kroužku jinak než podle věku.
  11. Elektronické přihlášení, papírová přihláška... Jde mi z toho hlava kolem!
    • Tak Vám to zkusíme trochu objasnit 🙂 Na kroužek je nutné se předem přihlásit. To dříve bylo možné jen tak, že jste došli na naše pracoviště v den zápisů do kroužků a vyplnili papírovou přihlášku. Jelikož chápeme, že tato varianta je nepohodlná, navíc ne každý má v tu dobu zrovna čas, vytvořili jsme v roce 2013 i elektronické přihlašování přes web. To má prakticky stejnou váhu, jako vyplnění papírové přihlášky. Jelikož však musíme Vaši přihlášku mít i papírově (je totiž nutné, abyste ji podepsal/a), po přihlášení přes náš web se Vám v kroužku automaticky zarezervuje místo a předvyplněná přihláška Vám dojde na Váš kontaktní mail. Tu je pak potřeba podepsat a donést nejpozději v den konání prvního termínu kroužku.
    • Přihlášky do kroužků máme i v elektronické podobě, pokud si například chcete v klidu předvyplnit přihlášku v pohodlí domova na počítači. Jsou tady. Je k tomu potřeba mít na počítači nainstalován Adobe Reader.
    • Za kroužek nebo akci je samozřejmě nutné i zaplatit. To můžete provést buď bankovním převodem, nebo hotově na našich pracovištích. Veškeré informace o platbě Vám při elektronickém přihlašování dojdou mailem, a nebo pokud se přihlašujete osobně na našem pracovišti, sdělí Vám veškeré informace o platbě tam. Pokud potřebujete vystavit fakturu (např. pro zaměstnavatele), kontaktujte administrativní kontakt daného kroužku. Jinak při hotové platbě samozřejmě dostanete příjmový pokladní doklad a při platbě bankovním převodem je důkazem platby bankovní výpis (ten náš je transparentní).
  12. Zapomněl jsem své heslo, můžete mi ho poslat na e-mail?
    • Bohužel nemůžeme, protože Vaše heslo neznáme ani my. Z bezpečnostních důvodů je na našich serverech uložena jen zašifrovaná podoba Vašeho hesla a tuto nelze dešifrovat. Nicméně řešením je navštívit stránku Zapomenuté heslo, vložit svůj e-mail a odeslat formulář. Do 5 minut Vám dojde e-mail, kde budete vyzváni ke kliknutí na odkaz a zvolení nového hesla k Vašemu účtu. Poté se již můžete standardně přihlásit.
  13. Proč Lužánky potřebují tolik osobních údajů o mě a mých dětech? Jak vím, že nedojde ke zneužití?
    • Jako školské zařízení zařazené do Rejstříku škol a školských zařízení sdružuje SVČ Lužánky údaje podle § 28 odst. 5 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon. Při předávání a zpracování údajů z dokumentace postupuje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
    • Veškeré Vaše osobní údaje jsou uloženy na našich vlastních serverech a každý přístup k těmto údajům je evidován.
    • Při zadávání Vašich údajů a využívání elektronického přihlašování jsou veškerá přenášená data mezi Vámi a našimi servery šifrovány protokolem SSL.
    • Jakákoliv emailová komunikace mezi naším serverem a našimi zaměstnanci je šifrována taktéž pomocí protokolu SSL.
  14. Stále něčemu nerozumím, potřebuji se na něco zeptat, kam se mám obrátit?
    • Za různé věci u nás zodpovídají různí lidé, takže záleží na povaze Vašeho dotazu. Pro urychlení Vaší odpovědi je důležité se tedy obrátit na ten správný kontakt:
      • Administrativní dotazy (například termíny konání, rezervace místa, dotazy k platbám atd.) řešte s Administrativním kontaktem
      • Dotazy ohledně obsahu kroužku (např. co se v kroužku přesně dělá, konzultace, jestli daný kroužek je pro Vaše dítě vhodný atd.) řešte s Vedoucím kroužku
      • Případné stížnosti (na vedení kroužku, správu administrativy atd.) řešte s Odpovědnou osobou, případně s vedoucím konkrétního pracoviště, kde se kroužek koná.
      • Technické dotazy ohledně webu a elektronického přihlašování (nemůžete se registrovat, přihlásit, někde Vám něco nefunguje atd.) řešte s IT oddělením (, +420 739 211 199)
      • Kromě IT oddělení najdete všechny kontakty vždy po rozkliknutí daného kroužku nebo akce.
      • Jste z toho zmateni? Nevíte, do jaké sekce Váš dotaz patří nebo nemůžete najít konkrétní typ kontaktu? Nevadí, ozvěte se komukoliv z výše zmíněných lidí, my už si Váš dotaz předáme.